DÖR

Över att min dåliga dygnsrytm konstant brottar ner mig och segrar över mig.
Ska döpa min dygnsrytm till Ove och brotta ner han någon gång i veckan, för så här tycker inte jag att Ove ska få behandla mig. 

Idag har jag iallafall varit på jobb, jag tycker det var ganska trevligt. På mitt jobb skrattar man mycket och lär sig nya saker varje dag. Nu vet ni det.
Känner för övrigt att jag behöver ha någonting mjukt och hårigt med ett hjärta som slår som kan värma mig på söndagskvällarna när jag behöver ha lite mer kärlek än vanligtvis, speciellt nu i mörka och dystra tider. ( Nej, det är inte en man jag tänker på.) Så har jag funderat seriösare på det här med att köpa en katt. En hund kostar så saaakolis mycket pengar för en nybliven ensamstående 19 årig kvinna som jag, så en katt duger liksom gott och väl för mig. Hm. 
Iallafall så har jag så himla mycket saker att se fram emot just nu! Är så jävla glad så det bara spritter i kroppen på mig emellanåt. Bara när jag skriver det här får jag ett leende som går från öra till öra liksom. Människor kommer hem från olika ställen, snart är det julafton, sedan juldagen, sedan nyår och efter det åker jag till Spanien med finaste Michaela. 
Kommer ha så himla kul framöver känner jag. Och jag tänker lägga ut massa fina bilder här, videor och allt möjligt.
Hur som helst, 
Sov gott på er. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0