HEJ ALLA GLADA

Fick för mig att det är kul att blogga ibland, så varför inte nu när det är mörka tider och sånt där obehagligt.
Får alltid så jävla äcklig hy när det börjar dra sig mot höst och vinter, så ni kan ju föreställa er att jag sitter i ett mörkt rum just nu och ser ut som ett avokadoskal i ansiktet. Jättefint.

Hur som helst så har jag vart och arbetat idag. När jag hem hardcoredäckade jag på min soffa i en konstig bakåtvänd fosterställning, vilket resulterat i att jag vaknade efter en stund och sedan vart hur pigg som helst. Inte alls så värst kul. 
Var iallafall och köpte lite nytt till lägenheten här om dagen, så imorgon ska jag försöka fixa och dona i lägenheten som den vuxna ansvarsfulla unga kvinnan jag är (host, harkel & skratt etc).

Som plåster på såren för mitt brutalt skojfriska liv så shoppade jag lite random kläder. 
(Men bara för att liksom kompensera att jag var lite peppad inför nyår och köpte potentiella nyårskläder fick jag besked om att jag kanske (läs; högst troligtvis antagligen) ska jobba på nyår.)
"MEN VA FETTAN" tänkte jag sen, det är inte hela världen. :) 

 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0